7MB

Nu har jag inte bloggat sen Styrsö. Det var ett tag sen. En amerikansk familj var där också och de var jättetrevliga! Det var verkligen roligt att träffa dem. Och som vanligt var det trevligt att vara på Styrsö, träffa kusinerna och min farbror och faster och att dra till Liseberg (och jag åkte Uppswinget! Den var helskön). En dag paddlade vi kajak ute på havet. Jag älskar verkligen att paddla :) På hemvägen svängde vi in till mina andra kusiner och deras föräldrar, och givetvis var det nicely att träffa dem också! (och ja, jag vet att jag använder ordet 'nicely' fel)
Hemma har jag träffat två kompisar från Canada och det har också varit jättekul! En av tjejerna ska gå i skolan här i Linköping i en termin. Modigt! Jag tror inte att jag skulle våga gå i skola i ett annat land. Inte än i alla fall.
Och nu har jag börjat högstadiet!!! Sjuan! Våra mentorer är jätteschysta och jag ser faktiskt fram emot allt arbete också. Men allra bäst ska det bli att träffa bästisarna varje dag igen <3
Det har varit ett toppensommarlov även om jag inte tränade så mycket som jag hade hoppats på. Fast det kan jag göra nu istället. Jag har träffat en massa folk, badat, lärt mig dyka och en massa andra saker!
Have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0