Träningsvärk

Nu har jag nästan gått en hel vecka i sjuan och än så länge är allt jättekul! Igår var det Mentorns dag (typ friluftsdag) och då var vi på gym, Studio Fitness, och gymmade. Jobbigt! Men roligt. Sen skulle vi egentligen ha cyklat till Hjulsbrobadet men det var dåligt väder och jag var den enda som ville åka, så vi drog tillbaka till skolan och åt lunch. Sen hade vi en massa olika samarbetsövningar (typ lekar) i vår nya fina gympahall, och min grupp förlorade STORT på en övning: De som vann klarade allt på ungefär 29 sekunder, och min grupp klarade allt på 1 minut och 51 sekunder! Hehe, men roligt var det i alla fall. Bästa Mentorns dag ever!

Nu idag har jag extrem träningsverk och sitter här vid datorerna utanför skolans bibliotek med HPHC, Ewe och Stina. Gympan börjar inte förrän om en halvtimme, så vi har lite ledig tid. Det är en av de många saker jag älskar med högstadiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0