2 år

Idag är det exakt två år sedan pappa och jag stod utanför SF-bokhandeln i Gamla stan i Stockholm och köade till The Tales of Beedle the Bard tillsammans med en massa andra Fefo-folk (lång mening :D). Klockan sex på morgonen. Om jag inte minns fel var det några som köat sen dagen innan! Klockan sju öppnade bokhandeln för oss köande (nio i vanliga fall) och jag fick min bok. Det är SKANDAL att jag inte har läst ut den än! Måste göras snarast.

Det var i alla fall epic. Vi var utklädda (professor McGonagall här!) och sjöng The Mysterious Ticking Noise och alla skulle sparka på en fotboll. Nostalgi! Vad skulle livet vara utan Harry Potter?

Haha, jag hade tagit ledigt från skolan för att kunna åka upp till Stockholm och när jag kom tillbaka berättade Christina för mig att alla i klassen snackade om att "Maja tog ledigt bara för att köpa en bok!".

Nu blev jag på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Christina

ja haha! Minnen... :) Aaaaaah jag blir GALEN om jag hör ordet EPIC igen!!!!

2010-12-05 @ 20:07:55
Postat av: Stina

Läs ut den snabbt!

Vill också läsa.... ;)

2010-12-06 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0