2010 går mot sitt slut

Jaha, då var det inte mycket kvar av kära gamla 2010! Mycket har hänt under årets gång, det har nog faktiskt varit det händelserikaste året någonsin! På gott och ont.

Det sämsta 2010 har varit att farfar dog och all denna skit, först bråk nr 1 och sen ännu större bråk nr 2, som praktiskt taget förstörde halva november och hela december för mig. Och förmodligen några månader framöver också eftersom jag bara inte kan släppa det där. Jag kan verkligen inte glömma, även om jag vill.

Det bästa har varit alla fina stunder. Haha, såklart. Nej men allvarligt talat, de där små stunderna är det jag kommer minnas bäst av 2010, för de stunderna har verkligen förgyllt hela året. Som Gårdsfesten, "Kiss the reindeer on demand" i fjällen, Tinnis, musikkvällen på Båtsholms, glass från Ben & Jerry's med kusinerna, Styrsö i augusti (och i maj också för den delen), Stadsfesten, Seinfeld-maraton på kvällarna med mamma, första dagen i skolan, alla roliga stunder med klassen, övernattningen hos Stina innan allt gick åt helvete, repningarna, Talang LKPG...

Och sen vill jag bara säga tack till dig Christina, för att du alltid finns där. Du är verkligen den bästa kompis man kan ha!

Kort sagt, det har varit mycket i år. Jag hoppas att nästa år blir lika innehållsrikt (på gott och ont), och jag har redan massa planer och förhoppningar inför 2011.

Gott nytt år allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0