Allt blev chill :)

Sååå nu är det kväll och jag är jättetrött efter Talang på Arbis. Jag är nöjd med mitt framträdande och så himla glad att jag ställde upp! Det var en kille som sjöng och utförde akrobatik som vann, och en kille i min klass kom 2:a! 3:a kom en dansgrupp som gått på skolan (alltså min skola) tidigare. Mattiaz Björling från tv-programmet Ullared var konferencier (han fyller år idag förresten, grattis!)! Det var en sjukt nice kväll alltså. Och ja, jag struntade i allt annat än att öva och duscha. Eller snarare jag hann inte! Får fixa imorgon istället, men SO:n kommer jag inte få tag på!!! Inte bra. Hade ju tänkt att mamma kunde hjälpa mig att komma in i skolan eftersom hon jobbar där men så blir det inte. Jag vill ju inte få MISSAD LÄXA, eller får man det på högstadiet? Äh, det är faktiskt inte mitt fel att skolans datorer inte funkar! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0