Dagen

Idag var jag med kära klassen på bowling och Laserdome! Typ bästa dagen på länge! Men sen gick det utför. Givetvis blev jag påmind om allt skit som har varit på senaste tiden.
Och sen är jag också så jäkla less på annat. Liksom det är inte mitt fel att Pandagrejerna kom så sent. Jag TRODDE att de skulle komma i november, jag VISSTE inte säkert om de skulle komma i november. Alltså, om man köper panda så är det väl ganska givet att man får grejerna man har beställt även om de kommer sent? Och att ringa och messa att "oj, pandagrejerna är visst lite försenade, jag är så HEMSKT ledsen" har inte direkt varit min första prioritet. Hallå, jag har haft annat att tänka på? Visst förstår jag att det är irriterande när grejerna man har beställt blir sena men man behöver väl inte gå till överdrift?
Och ja, jag vet att den där sista grejen gjorde mig lite överdrivet irriterad men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0