Jag lever...

Har precis gått upp ur sängen. Borde kanske äta lite frukost? Lite senare idag ska pappa och jag sticka iväg till Tornby och jag ska kolla på mobiler igen... Men det är kul ju! Jag är helt förälskad i Samsung Wave S8500 så förmodligen blir det min nästa mobil. Det är väl typ 1 månad och 5 dagar kvar tills jag fyller år om jag tänker rätt. Så då ska jag önska mig den! Läste på mobil.se att Wave S8500 snart ska kunna uppgraderas till Bada 1.2 (operativsystem) och då ska bl.a webbläsaren bli bättre! Eller i alla fall lite annorlunda. Alltså uppgraderad. Vad är egentligen skillnaden på uppgraderad och uppdaterad? Det skulle man kanske ta och kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0