Laserdome igen!

Så var terminen slut. Sorgligt. Kommer att sakna alla, kommer att sakna SKOLAN. Men det är ju skönt att chilla också.
Imorse var jag sen och i brådskan tog jag på mig två olika örhängen. Sen frågade Christina om jag hade nya örhängen och jag bah (tänkte): Men det frågade ju du i lördags också! Om samma par alltså (trodde jag). Men sen visade det sig ju att hon hade sett det andra örhänget, det jag inte visste om att jag hade på mig. Haha :D
Avslutningen var i alla fall jättetrevlig och allvarligt talat, jag går verkligen i världens bästa klass! Nu ska 7MB iväg på Laserdome igen, fast natt den här gången. Kommer hem klockan tolv och nu har jag bråttom bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0