Ingen skola!

Skolan blev inställd idag, det var för kallt. Haha! Skönt. Undrar om de menade inne i klassrummen eller ute. Termometern på balkongen visar 3 minusgrader ungefär, det är ju inte så speciellt kallt med tanke på att det var 28,9 minusgrader natten till lördag enligt Corren. Jaja, skönt att slippa skolan i alla fall, även om jag gillar att gå i skolan mycket mer än jag gjorde förut. Jag har liksom hunnit vänja mig vid tanken att jag förmodligen kommer att gå i skolan i typ 6 1/2 år till.

Nu är det februari och i övermorgon blir jag tonåring! Det ska bli trevligt. Känns lite som "farewell childhood". Det kanske stämmer. Men man behöver ju inte sluta leka för det. Leka kan man göra tills man dör! Fast jag är inte så leksugen (eller jo, att leka att man går på Hogwarts och går på lektioner och spelar quidditch tröttnar jag inte på, även om det var länge sen sist).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0