Sportlov!

Nu är det äntligen sportlov! Skönt. Sen är det påsklov om en månad och då drar jag till fjällen. Det ska bli kul.

Igår var jag på Laserdome. Vi spelade i 40 minuter (2 gånger 20 minuter). Första gången vann jag och andra gången kom jag näst sist. Kul var det i alla fall! Idag var jag med Ewe i simhallen. Hon ska också vara hemma nu på lovet. Jag älskar verkligen att vara i simhallen, eller rättare sagt, jag älskar typ allting som har med vatten att göra. Utom de där läskiga sprutgrejerna i vågbassängen, jag är jätterädd för dem! Gallren gillar jag inte heller. Men man kan ju inte gilla allt här i världen!
Mina kusiner och deras kompis åkte hem idag, efter att ha varit här några dagar. De hade lov förra veckan. Nej, nu måste jag verkligen sova, jag är hur trött som helst! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0