Undrande

Det finns en person i min klass som har gjort många, både stora och små, taskiga saker mot mig i ungefär två år. Inte bara mot mig, men mest (verkar det som i alla fall). Jag är otroligt trött på henne och förstår inte varför hon inte kan lämna mig ifred. I förrgår fick jag nog och blev riktigt arg på henne. Hon blev sur och sa att vadå, jag hade ju aaaaaaldrig sagt till tidigare, hur skulle hon kunna veta att jag inte tyckte att det var kul när hon "skämtade med mig"?
Jag har sagt till tidigare. Hur ska jag kunna lita på att hon skojar med mig när det inte alls verkar så? Hon har låtsats vara min vän och sedan behandlat mig som skit. Jag kan inte lita på henne.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja såå dum!

Hoppas hon snart "mognar" o fattar vad hon ställer till med :S

Kram <33

2010-01-29 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0