iPod!

Min iPod är här! Jag är lycklig. Dock hade jag en liiiten kris när jag råkade ställa in engelska istället för svenska. Visst förstår jag engelska, men jag vill ha svenska i alla fall. På iPoden. Däremot är det (oftast) roligare att läsa böcker med engelska som orginalspråk (som Harry Potter t.ex) på engelska. Men i alla fall. Det gick att ändra inställningarna och annars hade det väl inte heller varit någon världskris. I-landsproblem, liksom. I LOVE MY iPOD!!! Gravyren är nice.
Annars har livet varit ganska lugnt. Herman och jag var på Tinnis idag, innan dess var vi på hans koloni. Han har lärt mig dyka. Tyvärr knäckte jag ryggen TRE gånger när jag dök och sen dess har jag lite ont i ryggraden. Hoppas bara att jag inte slutar växa för det, peppar peppar ta i trä. Visst, jag är redan 1,76 (minus 2 eller 3 mm) men jag vill bli 1,96!!!
Nu ska jag surfa vidare lite och sen ska nog mamma och jag kolla på Seinfeld på dvd. Det är kul!
Förresten tror jag att jag har fixat så det alltid är Turbo 3G! Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0