Kaffe, film, koffein...

Jag har sovit över hos Herman. Vi kollade på film. Det var så att vi bestämde oss för att vara uppe hela natten och kolla, så vi drack kaffe. Det funkade. Extremt bra. Vi såg Veronika decides to die, 10 things I hate about you och Farsan. Då var klockan runt fyra och vi bestämde oss för att sova. Det gick inte så bra. Anledning: Kaffet. Vi var höga på koffein. Så vi bestämde oss för att kolla på en film till (kommer inte ihåg vad den heter, men den handlade om fyra par som åkte på semester och så var det en massa med parterapi och sånt). Då var vi jättestirriga och vrålskrattade åt allting. Vi såg inte hela filmen, utan gick till sängs igen vid 5-tiden. Alla filmerna var bra.
Nu har vi varit på Tinnis från tolv till halv fem. Koffeinet verkade fortfarande. Jag klev på en sten och det gjorde jätteont! Fattar inte hur det kunde göra så vansinnigt ont. Jag fick lite av ett utbrott, men varför dölja sina känslor? Det gör faktiskt fortfarande ont.
Efter Tinnis kollade mamma och jag på Seinfeld. Kul! Jag skulle kunna kolla hela natten igen, men nu börjar koffeinet avta och jag pallar inte koka kaffe.
Det flyger omkring en massa små små djur i mitt rum. Hoppas det går att sova ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0