Klockan är 22.00 när jag skriver det här

Nämnde jag att mackan jag åt på Båtsholms var väldigt god? Nej, det gjorde jag inte. Men det var den. Den var i klass med mackan jag åt på Köja hotell i Edsåsdalen.
Kusinerna sitter och tittar på film och jag sitter och tittar på gitarrer och laddar ner msn. Och bloggar. Jag har bestämt mig för att skaffa en Gibson innan jag fyller 20. Är sugen på en Les Paul Studio. En ES335 skulle inte vara så dumt heller.
Men ikväll upptäckte jag en sak: Min nylonsträngade gitarr är inte en Fender! Det har jag trott i tre år! Alltså... Hehe, det var lite kul.
Sen tror jag att jag är på g med en bra låt. Det är ju alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0