En helt vanlig dag.

Eller inte? Idag (igår) beställde jag en iPod Nano! Röd, 16 GB, med gravyren Draco Dormiens Nunquam Titillandus (kittla aldrig den drake som sover, Hogwarts motto som står under Hogwartsloggan i början av varje Harry Potter-bok). Det ska bli så kul när den kommer! TACK mamma och pappa som sponsrar mig!

Förra veckan köpte jag äntligen ett par glasögon! De är übersnygga! Dessutom kostade de bara ca 100 spänn, från Åhléns. Från början hade jag ju tänkt köpa några betydligt dyrare. Nu blev det billigt och bra! Eftersom jag inte har något synfel och så... Ska försöka lägga upp en bild, sist gick det ju inte så bra.

Idag (som sagt, igår) var det inspelning med Professorgänget. Vi höll på i några timmar. Första gången vi spelar i en riktig studio med hörlurar och allt! Jag älskar att sjunga! Vi ska sjunga på en konsert/festival i Trädgårdsföreningen i augusti. På samma konsert som Amanda Jenssen! Åh, det är så sjukt coolt. Hon är typ min största idol!!! Dock sjunger vi på dagen och hon senare på kvällen, men ändå! Tänk om vi träffar henne!

Förresten, internet är snabbt för en gångs skull. Det är aldrig snabbt i stan numera. GPRS hit och GPRS dit. Det är nästan alltid Turbo 3G hos pappa och på vissa långa bil- och bussfärder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0