Bra med spade...

Idag lyckades jag fastna i en snöhög. Och då menar jag verkligen fastna; jag var fast där i ungefär trekvart innan jag kom loss. Hela situationen var väldigt komisk men till slut blev det liiite tröttsamt att sitta fast i snöhögen. HPHC (dvs bästisen som jag har nämnt i tidigare inlägg, det tar för lång tid att skriva "en av mina bästa vänner" om denna anonyma vän hela tiden) var med under hela fastsittandet så det blev inte direkt tråkigt, haha.
Till slut kom jag loss tack vare HPHC, HPHC:s mobil, mammas kollega, mamma, min f.d. musiklärare och f.d. musiklärarens spade (eller, alltså, hon är ju fortfarande musiklärare men jag har inte henne längre). Go spadar!

Har lite svårt att bestämma mig för var det här inlägget hör hemma, i kategorin "MJ:s liv" eller i "Övrigt". Tja, jag fastnar inte precis i snöhögar varje dag så det får bli Övrigt :).


Kommentarer
Postat av: Ewe <3<3<3

Hahaha <3 fast det låter som en rätt vanlig dag i majas liv tkr ja! (fast lite pinsamt låter det!)

Du e ju Liiiiiite crazy ibland ;)

PUSS

2010-04-08 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0