I'm back...

Jag har varit sjuk ett tag men nu är jag tillbaka i skolan igen. Nu ikväll har det varit "föräldrakväll" (dvs föräldrar, släktingar och vänner fick komma och kolla) i skolan. Det har varit en hel del uppträdanden och alla var jätteduktiga! Jag och HPHC spelade Nimbus 2000 på tvärflöjt. Det är den där låten i Harry Potterfilmerna som brukar höras när de spelar quidditch. Vi spelade också senare på Stairway to Heaven. Kören (vi) sjöng fem låtar och båda klasserna spelade upp varsin version av King Arthur: The Sword in the Stone. I min klass (6A:s) version var jag med och spelade Little Red Riding Hood. Hmm, man måste nog ha varit med för att förstå :). Hur som helst känns det som en riktigt lyckad kväll.

För ungeför två veckor sen var jag och Herman på Hemmakväll i Ekholmen. Vi skulle hyra film. Då fick vi syn på Michael Jackson: This is it och Herman sa Ho-hoo och gjorde lite Michael Jackson-moves. Då kom en gubbe och tog tag i Hermans arm och sa "Det är luugnt. Det är luuugnt. Det är luuuugnt". Sen gick han. Jag fick världens skrattanfall (kan man luuugnt säga). Jag drog ner mössan och gick in i ett hörn och skrattade. Sen drog vi till apoteket och jag ramlade ner på golvet för att jag skrattade så mycket. Och så fick jag springa ut massa för jag kunde seriöst inte andas!

Till slut hyrde vi i alla fall Jackass 2 och 2012. Så nu är jag rädd att jorden ska gå under. Om den inte gör det tänker Herman och jag tatuera oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0