Länge sen

Jag är sjuk. Förkyld typ. Men livet leker ändå och ett av de tre glasögonparen jag lånade hem sitter jättebra! Snygga är de också!

I helgen sov jag över i domkyrkan med pappa och en av mina bästa vänner (hon som fyllde år nyss). Det var jättehäftigt!  Påminde lite om i Harry Potter och Fången från Azkaban när Sirius Black är på Hogwarts och alla sover i Stora salen. Fast, alltså, det var inte bara vi som sov över, det var mestadels utbytesstudenter. Sen var det en präst och en tjej också. De sistnämnda var arrangörer, och det var pappa också.

Nu ska jag städa lite i mitt rum och snart börjar Desperate Housewives. Skönt att det är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0