Saint Patrick's Day!

Jaa, idag är det ju Saint Patrick's Day. Jag glömde inte bort att ha något grönt på mig!

Imorse vaknade jag och hade skitont (alltså, verkligen skitont) i magen och kände mig illamående. Så pappa och jag bestämde att jag skulle vara hemma och jag somnade om (och jag mådde fortfarande dåligt).
Runt klockan 11 vaknar jag och mår hur bra som helst.
EHHHH...
Liksom, jag skulle ha slutat 12.00 och bara haft 3 lektioner. Och jag missade matteprovet. Jag är fortfarande sur för det. Varför mår man skit ena sekunden och toppen nästa? Otroligt irriterande.

I alla fall så kunde jag vara med Herman sen eftersom jag inte var sjuk längre. Vi gick ut i skogen och blev en aning blöta och jag förlorade känseln i mina fötter. Sen gick vi in och kollade på Ballar av stål på Kanal5.se och sen kollade vi på Scrubs (på tv:n). Sen hängde jag med Herman och hans föräldrar till Taco Bar. Givetvis hade jag pappas treklöver-glasögon på mig (brukat låna dem vid passande tillfällen), och så hade jag min tröja som det står "Ireland" på, min gröna mössa som jag har typ hela tiden och lite andra gröna saker.

Nu på kvällen har jag kollat lite på Family Guy och Andra Avenyn. Men nu är det dags att sova. Godnatt! Och Happy Saint Patrick's Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0