Helgen är (snart) slut

Min kusin Clara-Stina har varit här i några dagar och praoat. Hon åkte hem igår. Vi var i simhallen och i fredags var vi och shoppade. Dock ska jag lämna tillbaka kläderna jag köpte, när jag väl hade kommit hem insåg jag nämligen att de inte var något för mig även om de var fina. Hehe :)
Jag var nere hos familjen H (pappas brors familj, Clara-Stina är en av mina två kusiner på pappas sida) förra veckan under Kristi Himmelfärd. Clara-Stina fyllde år då, hennes fest var jätterolig!
Igår var jag med Herman. Vi joggade i en halvtimme och jag DOG nästan!!! Jag planerar att träna massor i sommar. Det ska bli kul?
Nu är helgen snart slut i alla fall. Tråkigt. Men sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0