Imorgon

Imorrn ska jag på klassresa! Alla ska med. Det blir nog jättekul! Vi åker 8.10. Skolan skulle ju egentligen ha börjat då. Stackars 6B, de får gå i skolan hela långa dagen innan det är dags för dem att åka till sitt ställe.
Sexan slutar snart. Då splittras klasserna. 6A, 6B och några som de flesta av oss inte känner ska bli till tre klasser i högstadiet. 7MA1, 7MA2 och 7MB tror jag. Och sen blir det ju en ny dansklass också. 7DB. Allt kommer verkligen att bli annorlunda. Men inte på något dåligt sätt. Vi har det bra nu också (jag iaf). A umgås med B, B umgås med A. Lärarna är schysta. Men allting blir väl annorlunda i högstadiet? Det ska bli riktigt spännande.
Imorgon är det också 2 år sedan jag blev medlem på Fefo! Det är värst vad tiden flyger iväg. Mellanstadiet har gått hur snabbt som helst. Undrar om resten av livet går lika snabbt? Eller börjar allt gå långsammare? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0