Eh... det blir svårt det här med rubriker

Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm med Christina och hennes syskon. Jag misstänker starkt att han som sitter på andra sidan gången är han den där skådespelaren i Bröderna Karlsson!!! Men jag vågar inte fråga! Han vill säkert ha lite privatliv, liksom.
Tåget flyger fram. Fastän det inte är ett X2000. Förvånande, förvånande.
(Christina säger att TÅG KAN INT FLUGA!!!!!!) Tror hon menar att "tåg kan inte flyga" hehe. Men där tror hon fel! Hejhej fåglarna :) men fåglarna r ju på marken ju!
Snart är vi framme i Stockholm. Relativt snart i alla fall. Men var r fåglarna eg?? Jag ser int några iaf!
Jag är storbokstavkontrollfreak. Jag m, när jag skrivder RIKTIGA TEXTER men int nu oj vad d skakar här jbbigt jobigt... hoppsan d blev lite fel men sånt e livet! Iaf när d skakar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0