Jag är lite förvirrad idag

Ni skulle ha hört mig på franskan idag! Jag svamlade på som om jag aldrig hade höst språket förut. Räckte upp handen utan att tänka. Est i stället för a och où i stället för vient? Haha det blev sjukt fail! :D Liksom det var bara saker som jag egentligen kan jättebra. För övrigt så har jag jobbat med skoltidningen, och Desperate Housewives är vansinnigt spännande och bra om ni frågar mig! Som alltid. Sen måste jag bara berätta: Det var audition i går! Till skolmusikalen! Det gick rätt så bra fast blev lite fail eftersom capot satt så högt upp. Men om jag kommer med och får en "gitarroll" så skippar jag capot. Då har jag ju tid att lära mig rätt ackord, om ni fattar vad jag menar. Hoppas verkligen att jag får vara med! Jag vill verkligen det! Och hörrni: Glöm inte att Deathly Hallows part 1 har premiär imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0