Onsdagskväll

Ännu en nice dag i Sthlm börjar gå mot sitt slut. Idag har vi varit på Tekniska museet med Christinas sysslingar och gammelmoster (och det "vanliga gänget" förstås).  Först var jag jättetrött men efter lite lunch blev jag betydligt mer alert. Det var roligt och intressant, det där museet. Sen gick Christina och jag på stan ett tag. Jag gick givetvis in i Teliabutiken och fick veta att Samsung B7330 snart kommer att utgå!!! :( Det är den mobilen jag vill ha. Kanske kommer jag att få den. Innan julafton/födelsedagen till och med! Det är nice.
Sen åkte vi hem i alla fall (alltså, inte hem till Linköping men ni fattar vad jag menar). Dit kom det sedan ännu fler sysslingar och vi lekte allihop att vi hade olika affärer och liknande. Kul att leka!
Nu har alla åkt och jag är helt slut. Jag är inte van att gå upp 08.30! Jaja. Imorgon ska vi åka hem, tyvärr. Det har verkligen varit ett jättebra höstlov hittills.
P.S. Jag läste nyss ut en jättebra bok. "Stjärnor, katter och besvärande bevis" heter den. Spännande!
P.S.S. Om exakt tre månader fyller jag år. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0