Stockholm

Nu är vi här och chillar. Myyys! Det är jättevarmt här och Christina går omkring i LÅNGKALSONGER. Jag... eh... blir varmare än varmast när jag tänker på hur varmt det måste vara för henne. Om jag var hon så skulle jag faktiskt ta av mig dem!
Vi var på stan och jag köpte Juicy Fruit (två olika paket, melon- samt apelsinsmak, gott) och sen köpte jag tack och lov inget mer. Måste ju ha råd med ny kamera!
Besökte nyss min gamla blogg, papayapottergryffindorverymagicalfantasymagic.blogg.se heter den om ni undrar. Den är sjukt flummig, hehehehe hahahahaha hihihihih :):):):) efter varje ord liksom. Så var det på den tiden. 2009. Nu är det ju snart 2011. Jag fyller 14 och vad händer då? Ingenting? Men det är ju alltid trevligt att fylla år.
Btw så har Christina startat en blogg. Den är dock lösenordsskyddad, så om du inte känner henne så kan och får du inte läsa den! Moahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0