Tisdagskväll

Sammanfattning av dagen: Vi gick upp tidigt, sedan åkte vi till Christinas gammelmorbror. På väg dit stannade vi på en sportaffär och jag köpte mina skor. Sen kom vi fram och stannade där i några timmar. Vi hade jättetrevligt! När vi kom tillbaka till Christinas morbrors lägenhet (där vi bor) så började den där videon att trassla och jag fick ett mindre utbrott över YouTube (att visa sina känslor = awesome om du frågar mig :D). Sen fattade jag hur man skulle ta bort videon och allt blev genast lite lättare. Efter det gjorde jag ansiktsburk (behandling om ni så önskar) och nu ska vi strax sova. Jag i alla fall. Vi ska upp tidigt imorgon igen, så det kan nog vara en ganska bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0