4 timmars sömn

Jag är jättetrött! Men det fanns de som sov ännu mindre...
Det var verkligen bättre än bäst. Jättetrevligt att träffa (nästan) alla klasskompisar efter skoltid, verkligen!!! Och det var roligt att åka med, även om jag inte precis gav mig på de värsta backarna. Mest åkte jag longboard. Sen kunde man ju alltid sätta sig ner på rumpan och åka, hehe!
Det fanns TV, så vi kollade på Idol också. SÄMST att inte Jimmy gick vidare :( Men bra att Geir, Alice och Sassa gjorde det :) Men Geir har ju typ varit med i Eurovision Song Contest och en massa så det är ju lite fuskigt. Fast han är verkligen sjukt duktig, så jag hoppas ändå att han kommer långt.
I alla fall, övernattningen ägde. Nu har jag varit hemma ett tag, först var jag inte så trött men det är jag nu så jag tänker i princip chilla resten av dagen. Utom när kusinerna kommer. Ska bli kul att träffa dem igen!
7MB always in my heart <333 Vi har ju bara varit "vi" i mindre än två månader, men det känns så självklart på något sätt. 7MB är liksom 7MB.
Nu somnar jag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0