Åh nej!

Jag ställer mobilen på åtta. Vaknar typ halv sju, tror att klockan är mer, tittar på mobilen och somnar om.
Klockan åtta ringer mobilen. Jag vaknar men ligger kvar i sängen. En liten stund senare är den 08.05, så jag tänker att jag kan ligga kvar ett tag till.
Nästa gång jag kollar på mobilen är den helt plötsligt och utan anledning 08.37!?!?!? Jag tänker att jäklar, nu måste jag upp, men vänder mig ändå om och nästa gång jag kollar på mobilen är den 09.59!!!
Jag fattar verkligen inte hur det här gick till. Jag hade ju planerat allt så bra och nu kommer det att gå åt helvete totalt! HP-mötet är om 3 timmar och jag ska hinna plugga, städa, duscha, äta, åka till Ica och allt var det är...
HJÄLP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0