En dag, en del av livet

Herman och jag var på stan, men allt var typ stängt så vi drog till Tornby istället. Vi hade jättekul. Herman köpte låtsascigaretter och så satt vi och låtsades röka. Hihi. Och så körde vi runt varann i kundvagnar och såna där andra "vagnar", som man brukar lasta kartonger innehållande möbeldelar från IKEA på när man ska proppa in alla blivande möbler i bilen och inte orkar bära själv. Inte helt okej kanske, men kul! Man lever faktiskt bara en gång.
Imorgon är det dags för skolan igen. Jag diggar skolan, så det ska bli trevligt. Egentligen borde jag sova vid det här laget men det skiter jag i. Moahahaha...

Kommentarer
Postat av: Herman

Nice Vare!!!!

2010-10-06 @ 08:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0