Att leva sin dröm

Jag insåg för ett tag sedan hur sjukt annorlunda mitt liv skulle ha sett ut om jag inte hade börjat på min nuvarande skola. Jag skulle inte ha träffat tre av mina fyra bästa vänner. Förmodligen hade jag slutat med flöjt. Kanske hade jag inte börjat spela gitarr på allvar. Fast jag hade inte slutat sjunga, det kan jag verkligen inte föreställa mig.
Nu inser jag vad musiken betyder för mig: Allt. Jag kan inte tänka mig en framtid utan musik. Det är vad jag vill hålla på med. Jag vill verkligen, verkligen bli musiker, åtminstone delvis.
Jag tror att det allra bästa man kan göra är att följa sina drömmar. Att älska det man gör är viktigt. Ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0