Bra saker

Idag strax innan orkestern var slut sa min orkesterledare några väldigt bra saker som verkligen fick en att tänka efter. Det var nästan så att man skulle ha applåderat, men det kom jag såklart inte på förrän det var försent...

Onsdagar är tuffa. Förut var det min lediga dag, men inte nu längre. Efter skolan har jag en timme och tio minuter på mig att ta mig till flöjten, fyrtio minuter senare är det dags för orkestern och en halvtimme efter den är det gitarr. Jag insåg, precis innan flöjtlektionen, att det går snabbare att flyga till Mallorca än att ta sig igenom mina onsdagsaktiviteter. Men det är ju ROLIGT! Dock borde jag ha gått och lagt mig tidigare igår :)

Jag har förresten blivit alt igen! Fyran sopran, femman alt, sexan sopran, sjuan alt. Undrar om det är slut med byten nu eller om jag blir sopran igen i åttan, hehe. Om jag måste välja så föredrar jag ändå att sjunga alt, men det spelar egentligen ingen roll för mig, bara det passar min röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0