Måndag igen

Jag har ont i halsen! Hoppas det går över för jag vill inte vara hemma från skolan.
Idag skulle jag sätta rekord. Skulle springa till skåpet och hämta engelskböckerna på så kort tid som möjligt. Det gick väl ganska bra, tills det att jag sprang rakt in i en kille så att han tappade sina böcker! Och sen sprang jag bara vidare, ropade sorry eller nåt sånt där. Jag kunde ju ha hjälpt honom ta upp böckerna! Men jag var väl så inne i rekordet antar jag.
Så nu var man utskämd för resten av livet :) nej, så farligt var det väl inte men ändå... Man hade ju faktiskt kunnat skita i det där rekordet!
Och om ni nu vill veta så klarade jag det på ca 1 min 50 s.
Vi älskar och saknar dig Ewe! Kom tillbaksa!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Naaaaawee guuud nu börjar jag gråta, tack, älskar o saknar er me!! <33333333

2010-09-14 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0