Förkyld!

Jag är tydligen förkyld idag så jag stannar i mitt lilla gula hus (eller tja, lägenhet, men den ligger ju i ett hus). Inte speciellt, men jag vill inte riskera att vara hemma senare istället för då missar jag så mycket! Om jag är sjuk på måndagar kan jag göra det mesta skolarbetet hemma liksom. Men det är ju en del jag missar ändå. Exempel:
  1. Korvrapport (vi ska sälja salami för att få ihop pengar till klassresa i nian)
  2. Friends
  3. Plus att jag faktiskt gillar skolan
  4. Friskis & Svettis med Lilian
  5. Möjligheten att gå ut och jogga - hur bra är det när man är förkyld liksom?
Däremot kan jag ju:
  1. Öva på mina instrument
  2. Göra läxor
  3. Träna med hantlarna
  4. Sova!
  5. Duscha!
  6. Blogga!
  7. INTE sms:a till mina kompisar eftersom min mobil har gått sönder (ingen som har en gammal 3G-mobil som de kan låna mig i en månad?)
  8. Gå upp till parkeringen och fota tussilago
  9. Kolla på tv
  10. Data
Osv. osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0