Min katt <3

Hon fyller åååår idag, 6 år! Min gammelmoster fyller också år idag! OCH JERRY SEINFELD :) Seriöst, ALLA fyller år nu och min morbror fyllde år förra veckan, fast egentligen fyller alla år hela tiden, kolla bara på Facebook... GRATTIS ALLA!
Och prins William har ju gift sig också! Men jag fattade inte när prästen förklarade dem gifta... Men han gjorde tydligen det fick jag höra. Det var väl bra.
OCH JA, JAG GILLAR STORA BOKSTÄVER, DE ÄR NICEA OCH TREVLIGA!!!
Har varit hos Stina typ hela kvällen, vi bakade mockarutor. Gött! Brukar kalla dem nåt annat men kommer inte ihåg vad... I alla fall så var det jättekul, hehe, jag råkade hälla ut strössel över hela köket... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0