Mmm jag är trött men jag vill inte gå och lägga mig...

(Jag var irriterad på en Html-kod i förra inlägget. VÄLDIGT irriterad. ;P)
Idag har jag varit med Emelie, jag sov över hos henne, och igår var jag, Emelie och Christina i Gamla Linköping på påskmarknaden... Så det har varit en nice helg :) Och såå skönt med lov! Jag måste för övrigt packa mina grejer så jag kan åka till mamma imorgon men jag vill inte för packa är TRÅKIGT! Men nu kan jag inte skjuta upp det längre... Fatta vad vi skilsmässobarn går igenom varenda vecka! Hur jobbigt som helst! Nej då, jag bara skojar men lite jobbigt är det.
Förresten, ni vet det där programmet som alla kollade på när de var små, "Nalle har ett stort blått hus"? Jag hatälskade det när jag var liten, har alltid tyckt att rösterna är så irriterande! Det är i alla fall MYCKET bättre på engelska, där låter de mycket mer avslappnade och det blir mycket roligare att titta på då. Så nu älskarälskar jag det. Seriöst, det äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0