Mobilen är borta på RIKTIGT!!!

Jag vet inte var den är. Visst, har haft det här problemet hundratals gånger förut, men då har jag i alla fall vetat att den varit någonstans i lägenheten. Nu är jag inte helt säker på det. Jag minns att jag höll i den efter skolan, men på väg hem gjorde jag inte det längre. Jag tänkte att jag nog hade lagt ner den nån stans, men nu har jag kollat igenom alla väskor och fickor och ALLT och jag hittar den inte! Jag är en sån där person som tappar saker hela tiden, alltså, INTE tappar bort vantar på tåg och så, men om jag t.ex står och håller i nycklarna så brukar jag ofta tappa dem ner på golvet. Men jag menar, det märker man ju direkt, speciellt mobilen hör man väldigt tydligt om den åker i marken.

Mobilen är avstängd, så jag kan inte ringa till den. På ett sätt är det ju ganska bra, om jag nu har tappat den ute och nån tar den så har den personen ingen nytta av den. Däremot vibrerar den alltid kl 6 på morgonen (väckning). Så jag ska gå upp skittidigt imorgon och lyssna efter den. Därför ska jag ganska snart gå och lägga mig. Tror jag. 05.55 ska jag sätta väckarklockan på. Helskotta vad jobbigt. Men det är ju ganska bra om jag hittar mobilen, för jag har varken tid eller lust att springa runt halva stan imorgon och leta efter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0