Nu måste jag dra

Ramlade bakåt idag när jag åkte longboard :) Det gjorde inte alls ont, det kändes typ inte, men jag hade datorn på axeln... TÄNK OM JAG RAMLADE PÅ DEN SÅ ATT NÅT HÄNDE! TÄNK OM DEN GICK SÖNDER! Fast det gjorde den säkert inte. (Lånar mammas dator nu.)

Svängde förbi hos Christina och blev kvar där en liten stund, och sen kom jag ut genom dörren precis i tid för att hinna med 15 helt perfekt. Om man undantar det faktum att bussen typ inte lyckades svänga ut till hållplatsen förrän efter både om och men.

Hihi så idag är alltså andra gången jag ramlar bakåt helt handfallen. Den första gången var när jag skulle "strecha" genom att svänga (tredje gången jag använder det ordet i det här inlägget?) upp benet sådär som man gör när man dansar Can-can... då gled mattan iväg. Jag trodde bara att sånt hände på tv! Hehe, verkligheten är ganska likt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0