Oh dear, call 911!

Idag ringde jag 911 bara för att jag var tvungen att se vad som hände. Det hände ingenting. Eller jo, nån mekanisk robot-tant sa typ "Ogiltigt nummer, bla bla bla". Fast jag ringde bara för att jag visste att jag inte skulle komma fram. Det finns liksom inget roligt i att busringa SOS när det finns folk som faktiskt behöver akut hjälp. Liksom, det är ingenting att skämta om. (Haha, ska jag säga som ringde SOS i 8 minuter en gång. Det var dock inte med flit. Jag hoppas verkligen att ingen dog eller något annat allvarligt på grund av det. Hur stor är det risken? FINNS ens den risken?) Så om jag trodde att det fanns ens 1 % chans att jag skulle komma fram skulle jag inte ha ringt. Vet inte vad jag förväntade mig skulle hända, men det hade ju varit kul med en röst som sa något i stil med "Hello there. You are calling from Sweden. We can not accept a phone call from your country, please move to America or call 112."
För övrigt hade vi ANT(Alkohol Narkotika Tobak)-dag i skolan idag och det var faktiskt riktigt roligt. Don't drink and drive! Inte för att vi snackade speciellt mycket om rattfylla men ändå.

Kommentarer
Postat av: silkeskatten

Vad fin din sida har blivit! Och så tycker jag om det du skriver.

2011-04-14 @ 10:44:44
Postat av: Maja (Miss Minette)

Tack :) roligt att höra!

2011-04-14 @ 22:49:54
URL: http://missminette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0