Random III

Vi skulle kolla på "Tusen gånger starkare" med skolan idag och det var liksom nåt man hade sett fram emot. Jag i alla fall. Vi stod utanför SF i 40 minuter innan vi fick veta att de inte visste om att vi skulle komma och inte hade nån film. Vad i...? Så vi fick sluta redan kl 1 :) Sen gick jag på stan med the Ina's. Plötslig blev jag trött. Inte så där halvtrött utan riktigt jäkla skittrött. Skulle kanske sovit över hos Christina idag, men vi var alldeles för trötta båda två. Jag är inte mycket till socialt umgänge just nu kan jag säga er. Varför går jag inte och lägger mig då? Det kan man undra. Anledningen är att det inte blir aaav. Försökte sova när jag kom hem, men då började massa folk ringa när jag var på vippen att somna och sen kunde jag inte göra det (somna alltså). Har varit sjukt nära att gå och lägga mig 1000 gånger sen kl. 8 men så har jag inte gjort det. Buhu.
Istället ligger jag och surfar zombiestyle. Och kollar på "Juno". Det är seriöst världens bästa film! Har sett den fyra gånger, det här blir den femte. Men jag tror jag kollar vidare nån annan gång och går och lägger mig nu. Bonne nuit allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0