Värsta läskigt :O

Igår när jag läste "The Da Vinci Code" stod det om talet 1.618. Gissa vad vi snackar om på bilden idag? Det var faktiskt sjukt läskigt för jag har aldrig hört talas om det förut.

Sen hade vi konsert med orkestern och det gick väl ganska bra. Det som inte gick bra var: 1. Att jag "fjongade" med flöjten (wiiiiWIIIIIIEEEEWIIIIIIIIEEEee) hur många gånger som helst, fattar inte varför det alltid blir så men jag får väl försöka förbättra tekniken så att jag slipper fjonga och kan spela starkt utan att behöva hålla tillbaka för att undvika fjongarna, 2. I början av "Cancan" var det typ bara jag som spelade, så jag tänkte "OJ! Började vi inte nu?" och slutade spela, och precis då kom de andra in lite försent (alltså hade jag spelat rätt). Irriterande, och 3. Precis när vi skulle börja upptäckte jag att min bilring hängde ut eftersom jag försökte sitta lite rakt och snyggt. Brukar alltid försöka dra upp jeansen över den, men då sitter jag också värsta ihopsjunket. Att ha en fettvalk som hänger ut över jeanskanten är inte skönt ska jag säga er. Faktum är att det är sjukt obehagligt och får en att rysa. Uaaaghh!

Dessutom var det lite slarvfel här och där från min sida, men det händer väl alla nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0