Kan inte sova

Nu är jag hemma igen! Styrsö och Göteborg var sjukt nice, dock blev det aldrig nåt Liseberg tyvärr. Men vi åkte in till stan som planerat på tisdagen och det var... som sagt, SJUKT NICE.
Nu kan jag inte somna. Har inte försökt alltför mycket men det är så förbannat varmt. Så jag tillbringar natten med att spekulera över lite olika saker:
1. Att det är så svårt att börja städa, men att det flyter på efter ett litet tag.
2. Att jag inte växte något på ett år och sedan hux flux växte 2 cm på en månad.
3. Att jag alltid vetat att "nerd" och "world" egentligen inte rimmar, men aldrig insett det.
4. Att min katt jag köpte på djur.nu dog direkt fast hon borde ha kunnat bli flera år äldre (även om hon var ganska gammal. Och hade 0 poäng).
Och kolla på How I Met Your Mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0