Inget

Jag har astråkigt just nu, har inget att göra, alla skolböcker, flöjten, ALLT ALLT ALLT är hos pappa så jag snor mammas dator litegrann eftersom man praktiskt taget inte kan surfa med min.
Det här med håret, i alla fall... Mamma blev väl inte så där jätteglad först eftersom jag inte sa nåt till henne utan bara klippte lugg och färgade brunt mitt i natten. Men nu tycker hon att det snyggt, haha! Och det tycker jag med. Jag är väldigt väldigt nöjd också med tanke på att jag aldrig har klippt mig själv förut.
Före:
Före
Efter:
Efter
Efter

Kommentarer
Postat av: Christina

KLIPPTE DU DIG SJÄLV??????????!!!!!!!!!!!! Wow Maja, du har talang. Trodde d var din mamma som hade klippt dig :) Fina bilder!!

2011-03-11 @ 20:13:39
Postat av: Maja (Miss Minette)

Jaa, det sa jag väl? Tack i alla fall! :)

2011-03-13 @ 15:28:13
URL: http://missminette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0