It's been a wild day

I natt var det skitläskigt, vi tyckte att vi fick en skymt av VALDEMAR, Voldemorts son! Efter att ha kastat lite skyddsförtrollningar kunde vi dock sova lugnt.
Sen drog Stina och Ewe hem, men Christina stannade kvar. Jag kom på att pappa säkert hade ett kamerastativ och det hade han! Så det har vi haft roligt med.
Christina bloggade, hon skrev typ 20 inlägg på 2 timmar eller nåt. Sen gick vi ut och fotade. Vi gick ner till Stångån och det hade bildats lite is på vattnet. Den gick jag ut på. Det tråkiga var att isen inte höll. Kallt as seventeen ska jag säga er! Så vi gick in. Brrrr.
Sen gjorde vi (eller jag mest för Christina åkte hem) en sida om vårt band, Chill out, på Wikipedia men de var jättetaskiga och tog bort den! Så kan man väl inte göra.
Sen fikade vi hos farmor.
Nu har vi precis kollat på Law Abiding Citizen, skitläskig verkligen, men jättebra! Ska strax gå och lägga mig. Skönt att det är lov nästa vecka! Jag ska åka upp till Stockholm med Christina & co igen. Det ska bli jättekul!
Förresten, nu är det bestämt: Jag ska börja dansa balett! Har velat göra det så länge jag kan minnas. Så jag är väldig pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0