Första kvällen som fjortis

Nu är jag hemma igen. Det har varit en supertrevlig dag. I skolan sjöng de för mig 3 gånger! Jag har verkligen världens trevligaste klass/parallellklasskompisar och lärare. Min skola äger!

Efter skolan gick jag hem till mamma och sen gick hon, jag och Christina och mötte pappa på stan. Vi hade egentligen tänkt gå till Ros och äta, men det var fullt så vi gick till Afrodite istället. Maten var verkligen hur god som helst, även saker jag inte gillar i vanliga fall smakade jättebra. Vi satt där och pratade och åt och skrattade osv. osv. i drygt två timmar innan vi började dra oss hemåt.

Mina presenter: Pengar, sammanlagt 2400 kr (!!!), Friskis och Svettis-gymkort, chokladbollar, två par örhängen, ett armband och ett halsband.

Tack allihop för idag, för alla gratulationer på Facebook och IRL, för alla presenter och kort och allt annat! You made my day (eller ni gjorde mig dag som det heter på svenska :D)!

Redigerade fjortisen MJ/Minette/Maja:
Fjortis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0