Skolan igen

Fail på engelskan idag (berättade mina kompisar). Vi skulle berätta om vårt lov.
"What did you do on holidays?"
"I slept with ..."
"And I slept with ... two nights in a row!"
Haha! Observera att det handlade om kompisöversovning och ingenting annat. :D
Vet ni, min mamma var på Kulturnytt idag! Hon gick i ett demonstrationståg för mååånga år sedan och man såg henne i närblid i ca 2 sekunder. Så det var lite coolt.
Min dag i övrigt: Skolan, dvs matte, engelska, lunch, redovisning på musiken, bild och mentortid. Och min parallellklass kastade ner en massa fågelliknande papperspropellrar. Det var ganska kul att titta på. Efter skolan skulle jag egentligen ha åkt hem ganska direkt till pappa, men stannade kvar hos mamma ett tag i alla fall. Scrubs var en timma tidigare än det brukar vara så jag missade första avsnittet och lite på andra. Det var hemskt, BUHU, men livet går vidare. Vid 6-tiden drog jag ner till Arbis och tänkte vara med på körsång för tondöva (dock är jag inte tondöv), men det blev inget, tyvärr. Så jag ska försöka få med mig lite folk tills nästa gång. Sen hade jag jättetur, för 14 stod inne när jag kom spurtandes. Hatar att missa bussen även om man inte direkt behöver stå i en timme och vänta på nästa. Jag har ju vant mig vid Stockholm, där kommer bussarna... vänta... VAR 4:E MINUT!!! Det är helt sjukt underbart om ni frågar mig. Hoppas bara de går på biogas. Eller el. Fast ofta de går på el.
Sen kollade jag på Top Model. Älskar det, även om jag tycker det är jättedumt att de samarbetar med CoverGirl som testar på djur. I alla fall, tyckte så himla synd om Kayla när hon berättade att hon utsatts för sexuella övergrepp. Liksom, redan innan verkade det jobbigt för henne att vara tvungen att låtsas vara attraherad av manliga modeller när hon är lesbisk! Men hon var hur cool som helst och bara körde på fastän det var jättejobbigt för henne. Jag tycker att hon eller Ann ska vinna, har hejat på dem från början. Jag satt som på nålar när Ann hamnade i botten. Ser fram emot att titta nästa vecka. Det är alltid kul när de är utomlands och de börjar närma sig finalen. Förra omgången blev jag Wikipedia-spoilad och visste från början att Krista skulle vinna, men nu har jag verkligen ingen aning om vem som vinner. Så säg inget, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0