Spagetti-fail

Idag sjöng klassen för mig igen, på engelskan! Mamma, som jag har i engelska, visste inte att de hade sjungit för mig tre gånger igår (förutom på franskan som hon också har) så nu har de sjungit för mig 4 gånger! Hihi.

Jag fick lite fler presenter idag, en jättehäftig gammal kamera, ungefär 50 år tror jag, och 700 kr av mormor, och ett armband som vi såg på Boutique Blå av pappas flickvän. Tack så jättemycket!!! :D

Vi skulle köpa pizza från pizzerian i Ekholmen, men så ångrade jag mig och tog pasta istället. Observera: Det stod INGENTING om att den skulle innehålla kött. Två sorters ostar, ädelost och nån mer, stod det, men inte ett ord om kött. Så när vi kommer hem ser vi att det är BACON i! Fatta vad sur jag blev, jag var så jäkla sugen på den där pastan. Hur svårt kan det vara att skriva "bacon" på den där menytavlan? Taskigt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0