Uppdatering

Nu börjar jag känna på riktigt att jag har fått/köpt kameran! I förrgår var det liksom "Jaha, kamera" även om jag var väldigt glad över det och så, och nu är det mer "JÄDRANS, KAMERA!!!" om ni fattar vad jag menar. Idag är det lite sorgligt för jag skulle ha varit med på skolans nattinnebandyturnering men det missar jag eftersom jag är förkyld. Så det får mig att gråta små tårar av sorg. Ungefär. Och så har jag kollat på Scrubs oavbrutet sen i onsdags men nu är det SLUT eftersom jag inte har säsong 4... Det är också ledsamt. Två saker är inte ledsamma dock: 1. Mamma har börjat gilla Scrubs och 2. Datauppkopplingen har för första gången i historien varit Turbo 3G i snart sju timmar. (Med min gamla dator, mammas nuvarande (hon gillade den och köpte den av mig och så köpte jag MacBook) hade jag alltid snabbt internet, men Maccis och Tele2 kommer inte riktigt överens till 100%. Får väl byta till Telia.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0