Buhu, jag fick inget brev!

Fick ett sms från Christina:
Hon: Du kmr nt på flöjten o orkestern väl?:(
Jag: Har det börjat? Fan vad taskigt att inte berätta det!!?? VAD I HELVETE!?!?!?!?!?!?!!??
Hon: Oj skulle jag ha gjort det? Sry!!! Trodd du visste det...
Jag: Jag menade inte du, haha jag menade kulturskolan XD
Hon: Jaha xD

Kan tillägga att jag kollade på Gordon Ramsay på TV :) Fast jag måste erkänna att jag svär SJUKT mycket mer i verkligheten än vad jag gör på bloggen. Men jag fattar inte, varför skickade inte Kulturskolan något brev eller nåt som de alltid brukar göra? De skickade i alla fall inget till mig. Kan ju hända att de sa något innan jul men det kommer väl inte jag ihåg heller! Dessutom brukar det alltid dra igång veckan efter att vanliga skolan börjar. Sen hämnades jag genom att inte ringa och sjukanmäla mig, MOAHAHA... :D Även om jag tror att Christina sa till både vår flöjtlärare och orkesterledarna. Och om inte hon hade messat mig hade jag ju inte ens vetat om att det hade börjat, och då hade jag ju ändå inte sjukanmält mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0