Eftermiddag

Efter skolan gick jag på stan med Ewe och Christina. Först gick vi och fikade och sen gick vi runt i lite olika affärer. Och jag har bestämt mig för att köpa Nikon D3100 istället för Samsung WB5500 (kameror), liksom, Nikon är ju systemis och det är inte Samsung. Så jag provhöll Nikonen idag! Myyys. Trevligt hade vi (alltså, nu tänkte jag på mig och Ewe och Christina, inte mig och Nikonen, fast i och för sig, vi hade också trevligt)!
Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Ekholmen och köpte fredagsmys. Och sen åkte vi hem. Så nu är jag hemma. Tänkte kolla på Superman Returns, men så kom datan och sabbade alltihop, jag blev helt jäkla ofokuserad och hängde inte med i filmen så jag stängde av TV:n eftersom jag verkligen vill se den vid fullt medvetande. (Första gången jag såg den var det klockan 1 eller 3 eller nåt på natten hos Herman när jag bara ville sooova.)
En lite rolig grej idag var att jag stötte på 7 (!!!) bekanta, helt random, efter skolan (varav en två gånger!). Det var lite kul, som sagt. Världen är VERKLIGEN liten!
Haha, många parenteser i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Viktorcarmen

I like your website alot...its lots of fun...

2011-05-17 @ 14:40:31
URL: http://viktorcarmen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0