Min trötta onsdag

Haha, trodde det var skinka i pannkakorna idag. Det var det typ inte. Eller alltså, mamma VET ju att jag är veggie, liksom hur skulle hon INTE kunna veta det? Men jag trodde det hade ramlat i. Måste ha inbillat mig. För det var ju typ inte skinka.

Jag är så vansinnigt trött. Höll på att somna på gitarrlektionen. Har precis läst ut en jättebra bok, Liv och Lovisa. Den var verkligen spännande och dramatisk!

Alltså jag somnar verkligen. Kan... inte... hålla... ögonen... öppna... Men jag måste göra lite läxor innan jag äntligen kan gå och lägga mig. (Btw, tror inte jag ska låna pengar av mig själv så jag kan köpa kameran. Ska önska mig pengar när jag fyller år istället. Det är ju om en vecka och en dag så... kamera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0